JAG OCH MINA FÖRMÅGOR

Språklig/Social

Den sociala och språkliga förmågan använder jag hela tiden.

När jag pratar,skriver,läser och lyssnar.

Jag älskar att skriva och att prata!

 

Logisk/Analys

Logik och analys använder jag i so,no,matte m.f ämnen.

Tex i matte så kan man se och förstå att 7+7 är omöjligt 14.

Jag är bra på att se felaktiga saker som är omöjliga att få till de svar som finns.

 

Praktisk/Estetisk

Praktiskt och estetiskt för mig är när något som är snyggt,fint,välgjort och bearbetat.

Inte fort,fult och färdigt.

När jag gör saker är jag noga med att det blir så bra som möjligt.

 

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. pernillavesterlund
    Apr 05, 2011 @ 18:02:10

    Jag hade gärna velat läsa ännu mer om din språkliga och sociala förmåga eftersom du använder och visar dessa så mycket i skolan.

    Svara

Kommentera

