ÅTERBRUK

I början så visste jag inte vad jag skulle göra över huvud taget. Jag tyckte att det var en dryg uppgift att göra något av återvinning. Men efter ett tag så såg jag korgen med cykelslangar och tänkte att jag kunde göra ett plagg ut av slangarna. Men sen kom ju ytterligen ett problem,vad för plagg skulle jag göra? Jo en kjol. Dock är cykelslang inte det bästa materialet att sy i med symaskin så jag fick sy för hand,men det funkade lika bra. Resultatet blev faktiskt väldigt bra men jag tror dock inte jag vill gå runt med den utomhus eller i allmänheten.

Jag lärde mig även att nästa gång jag syr för hand så ska jag ha fingerborg och att sy i cykelslang är ingen höjdare.

Kommentera

